وهاب ابراهیمی

وهاب ابراهیمی

تهران دزاشیب

18 نظر
5
وهاب ابراهیمیاحراز هویت در سامانه شاهکار و ثبت احوال با نام: وهاب ابراهیمی
جدول قیمتنظرهااطلاعات متخصصگالری تصاویر
جدول قیمت
آخرین به روزرسانی 1405/3/19
بسته بندی اسباب و اثاثیه
باربری و اتوبار
شرح خدمتقیمت ( تومان)

دستمزد کارگر بسته بندی با وسایل بسته بندی - ۳ ساعت

کل کار
320,000 - 450,000

دستمزد کارگر بسته بندی بدون وسایل بسته بندی - ۳ ساعت

کل کار
155,000 - 1,400,000

هر ساعت اضافه کار کارگر بسته بندی

ساعتی500,000

چسب برای بسته بندی

رولی300,000

پلاستیک بسته بندی

متری250,000
مشاهده بیشتر

نظرها

تعداد نظر18
5
4
3
2
1
5
خانم

باربری و اتوبار

ممنون از اقای ابراهیمی بابت زحمات و خوش ولی و نظم ایشان و تعهد به کارشان. اسباب های ما بدون هیچ آسیبی حمل شد.ممنون از پرسنل ایشان
1405/4/1
غزاله

باربری و اتوبار

با تشکر از آقای ابراهیمی و تیم حرفه ای ایشان که بسیار منظم و محترم بودند و با رعایت دقت و عدم اتلاف وقت اسباب من را جابه جا کردند
1405/3/29
مبین

باربری و اتوبار

خوش برخود و وقت شناس،وپرسنل کاری کاردرست
1405/3/27
کامران

باربری و اتوبار

همه چیز خوب بود، آقای ابراهیمی عالی بودند.
1405/3/27
Ha

باربری و اتوبار

با سلام خسته نباشید واقعا اکیپشون عالی بود بار من سالم بدون آسیب رسید به دستم از همه لحاظ ۲۰ بودن برخورد مناسب خوشقول کارگرهای تنومند بدون اضافه شدن مبلغ واقعا حرف ندارن
1405/3/23
علی

باربری و اتوبار

سرعت عمل، پاسخگویی و دقت عالی
1405/3/21
کیوان

باربری و اتوبار

واقعا این شغل کار سختیه و صبوری میخواد .ممنون از کار بی نقص شرکت آقای ابرهیمی .کار مارو با بسته بندی بینظرشون عالی انجام دادن
1405/3/20
سوران

باربری و اتوبار

سلام ممنونم ازتون قیمت واقعاخوب بود وسایل زیاد بود سالم به دستمون رسید خدا ازتون رازی باشه بسته بندی عالی داشتید و اینکه مهم ترین چیز این بود که برخورد نیرو هاتون واقعا خوب بود خدا به کسب و کار تون برکت بده 🙏🏻🌷🧿
1405/3/18
متین

باربری و اتوبار

سلام ممنونم ازتون از تایمی که بهمون داده بودید زودتر رسیدبارمون ،برخورد پرسنل عالی بود ،بسته بندی وسایل خیلی حرفه ای بود مرسی هیچکدوم از وسایل ها هیچضربه ای نخورد ممنون ازتون🌷
1405/3/18
سوران

باربری و اتوبار

من از این باربری کاملا راضی بودم ماشین تمیز و بزرگ و کارگران مودب و کاری. وسایلمو کاملا سالم در شهرستان تحویل دادن
1405/3/18
مانیار

باربری و اتوبار

سلام خسته نباشید پرسنل عالی و خوش قول؛منصف؛کارگران حرفه ای بودن و از همه مهمتر دقت بالای کارشون که بدون خط و خش بارم رو بردن عالی
1405/3/18
مجید

باربری و اتوبار

تشکرازکلیه پرسنل زحمت کش ومجرب باربری که بابهترین پرسنل وبهترین خدمات
1405/3/15
افسانه

باربری و اتوبار

ممنون از تیم خوب آقای ابراهیمی واقعا خوش قول و با نظم بودن
1405/3/7
فروزان (مشتری قدیمی)
وقت شناس منظم مسئولیت پذیر
1404/11/24
ریحان (مشتری قدیمی)
سلام من از کار ورفتارشون خیلی راضی هستم اکیپ مسئول وکاری هستن
1404/11/21
پریسا (مشتری قدیمی)
بهترین باربری از لحاظ نظم و دقت و مرتب چیدن بار
1404/11/14
کارو (مشتری قدیمی)
کاملا راضی هستیم ،ممنون از اقای ابراهیمی با کارگران مجرب و ورزیده کار را به نحو احسنت انجام دادن ،بدون هیچ ایراد ونقصی با تشکر فراوان
1404/11/13
ابراهیم (مشتری قدیمی)
با سلام اتوبار باهنر واقعا مودب وبا اخلاق هستند و چندین ساله مابه این شرکت زحمت اثاث کشی میدهیم کاملا راضی هستیم تشکر فراوان داریم
1404/11/13

درباره من

اتوبار باهنر شمیرانات متخصص حمل اثاثیه منزل وادارت شهرو شهرستان با بسته بندی حرفه ای کانیونهای بزرگ مجهزه شبانه روزی تمام نقاط شبانه روزی کامیون های ۶متری مجهز به پتوه بسته بندی

گالری تصاویر

تصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالریتصویر گالری

در فضای مجازی دیده شوید و کسب و کار خود را گسترش دهید.